Sabtu, Mac 26

Yahoo Babel Fish

Korang tahu tak pasal Yahoo Babel Fish ni? aku godek2 yahoo ni sekali tejumpa, very the lembsnya aku pasal info2 terbaru ni..haha..Yahoo Babel Fish  ni berguna untuk kita translate apa2 bahasa pun lah, just copy n paste je, very the senang kan? environmentnya pun simple n mudah je..like this...

yahoo babel fish

Selalunya aku guna CitCat as translator aku kalo nk translate BI - BM or BM - BI. tp CitCat ni terhad kepada 2 bahasa tu je. tp Yahoo Babel Fish ada macam2 bahasa ko..very the interestinglah kalo ada kawan2 korang dr Taiwan ke..Perancis ke..Bombay ke hantar email kat ko guna bahasa die, korang just translate je kat sini..

yahoo babel fish 2

May be ada macam-macam lagi translator yg menarik yang aku tak tahu, kalo korang tahu leh arr share kat sini yer...DONE!



5 ulasan:

hans berkata...

nampak menarik

ema berkata...

cam best je.tp acc i xleh bukak.tatau nape.huu

Afasz berkata...

guna google translate pon sama gak cmni....sng je....taip je google translate...ada byk gak bhs leh translate

madammondoq berkata...

to hans : mmg menarik, cubalah ;)

to ema : kenapa pulak tak bleh? cuba lagi :)

to nik : thanks for the good info :)

Muhazz Leen berkata...

nice entry. saya pun baru tau. :)