Jumaat, April 8

Nuffnang Ajak Tengok Wayang Free!!

Semangat aku nak ceciter bout this, almaklumlah newbie blogger cam aku ni memanglah over exited ceciter bende ni. as newbie, macam biasalah aku selalu dok study kat web Nuffnang (NN), then ternampaklah gambo yang very the seram ni kat main page die..kebetulan aku kan memang suka tengok ceciter seram and thriller ni, sampai jangkit kat Danish, dia pun leh layan khusyuk jek tengok citer hantu.




Rupanya gambar ni untuk Nuffnang Premiere Screening (NPS). NN memang selalu buat NPS ni untuk nuffnangersnya. sungguh baik hati and bagus kan? (amboi..ayat bodek nampak sangat ye madam..haha..) tapi bukan sesenang jek NN nak bagi tiket free ni tau. korang kenelah jawab soalan-soalan yang die bagi tu. soalannya pada aku susahlah gak and  majoriti yang jawab semua in english ok. so dgn selamba dan semangat ingin mencubanya aku jawablah dengan ayat melayu yang merapu raban itu. aku siap buat research lagi sebelum jawab tu tau. kalo nak tengok jawapan aku tu ada di FB aku tu ha, pilah godek ye.

Then aku pun tunggulah 6 haribulan, sbb NN kata first bacth invitation akan diberitahu hari tu. tapi takdak pung?? (eh, perasan macam menang jek, dah tak menang, mmglah takdakk, uwaaa...) konfius aku, die bagitahu macammana ye? aku tanya Redmummy, die kata die akan send by mail memasing. oo.. oklah, try tunggu esoklah, dan akhirnya petang semalam terbeliak biji mata aku tengok mail dari NN!! berbunyi begini ye..

Dear Nuffnanger,

You're cordially invited to the Nuffnang Premiere Screening of Scream 4 on;

Date: 13 April 2011 (Wednesday)
Time: 9.00pm
Venue: GSC 1 Utama

TWO (2) tickets have been reserved under your name and email address at this point. bla..bla...bla.... (malas copy sampai abis..)

Akhirnya.. berjaya jugak aku menjadi pemenang antara 45 nuffnangers lain yang terpilih. thanks NN!! akan aku penuhi impian ku ini di GSC nanti. so, laling.. jom kita layannnn Scream4!! liputan sepanjang hari kejadian will come out lps hari kejadian lah ye..
DONE!



4 ulasan:

Unknown berkata...

aku tk pernah2 ag dapat
hahaha :p

madammondoq berkata...

to akmalhilmi : jenuh oo nak mengulas jawapan..tapi berbaloilah..ahakss...

Unknown berkata...

boleh aja aku kn??
hehehe

madammondoq berkata...

to akmalhilmi : boleh..no hal.. :)