Isnin, November 2

From Johor to Genting

Em...lamanya aku dah tak merapu kat blog aku ni...ntah nape...senjak menjak yang lepas langsung takde feel nak updated blog. Tapi tetibe hari ni mood aku agak ok and terasa nak mengklik NEW POST lak..hehe...(emm..petunjuk yang agak memberangsangkan tuk terus rajin mengupdated blog..hope so..)
Genting lagi???fuh..padahal baru 2 minggu lepas aku jd guide tour pada family aku..(abah,imah,nabila,efa and sapie) yang dtg dr Kluang pegi Genting ni..then..kali ni...sekali lagi aku and abg terpaksa jadi guide tour pada family aku (kali ni total seme ada 20 org ye..)...fuh..jenuh gak bawak rombongan reramai ni..tapi yang seronoknye..sure hebohnya!!!
And yang paling seronok lagi...adik aku Darwisya comey kat bawah ni pun ikut gak..Danish pun lom jejak lagi Genting tu ok...ish..tak aci ni...tp tererlah Darwisya leh tahan dgn keadaan yang sejuk giler kat atas tu..lain kali leh pi oversea lak ye?

Bawah ni lak mak aku..and adik2 aku..tp adik aku yg bongsu tu takde kali ni..hehe..sian..tak dapat ikut..sbb die ade exam..


Yang ni lak...cousin2 akulah...


yang ni lak..sape ni ek??fuh..cam kat Switzerland lak...

Dan....inilah aku yang dalam kesejukan...




So...tak banyak pun gambar yang ada..sbb abg tak amik job tuk snap..snap..lak kali ni...so..gunalah Nokia 5800 aku ni...ok gak per...
K...sambung merapu for next entry lak..




Tiada ulasan: