Isnin, November 23

Kawan Baik Ku Kahwin Dah...

Semalam...hubby ngan Danish kene tinggal kat umah mak mentua ku..hehe..aku gi kenduri kahwin salah sorang kawan baik ku ni..Nur Zalikha..atau panggilan menjengnya ika. Bukan tak nk bawak hubby ngan Danish, tp memikirkan aku nk lame2 kat sana..dr pagi sampai ke ptg...so betterlah tak yah bawak diorang kot..kang ade yg bosan tahap cipan and ada yg mengamuk sakan lak nanti. So aku ajaklah adik aku nabila ikut sekali..
Ngam2 aku sampai kat umah ika bersama2 rombongan Cik Abang ika yg dr Kelantan tu sampai...so..dapatlah aku tengok majlis nikahnya pagi tu...Si kawan baik ku yg lg 2 org ni..ajan ngan nik memang dr semalam diorang dah sampai...emm..pasni...turn u all bedua lak tau...alamak..tp aku rase aku yg kene carikkan diorang punye calon kot..hehe...
So...sekali lg My Nokia 5800 menjalankan tugasnya mengcapture posing2 kitorang...layannn....

Time ni..ika dah selamat bergelar isteri kepada Azhar...tahniah ika...akhirnya u all success jgk setelah menghadapi pelbagai dugaan...lame tu diorang ni bercinta..ehe..lepas ni..kene kuat menghadapi dugaan bergelar isteri pulak..

yang ni lak...gambo lps diorang sanding...tema kaler purple...sweet..



emm...3 dara pinggitan..ops...2 jek lah...yg tgh tu dah mak dara..hehe...


emm....sweet memory...teringat zaman study dulu...





adik aku nabila posing ngan pengantin lak...
Ok arr...tu je yg sempat aku amik gambonya sbb bateri phone aku kong lak...tak perasan...so..kesimpulannya...Selamat Pengantin Baru buat Ika & Azhar...semoga tabah dan sabar menjalani alam baru..and cepat2 dapat baby...nanti Danish ada kawan baru...hehe...





Tiada ulasan: