Isnin, Oktober 20

Raya vs Open House vs Kenduri Kawin

Hujung minggu yang lepas, kitorang sefamily memenuhi masa yg ada dengan gi open house ngan gi kenduri member hubby aku kawin (ahli TeeGee)..ehe..biaselah...raya2 ni ramai yg mengopenkan house diorang..ramai gak yg naik pelamin merangkap jadi pengantin raya...
So kat bawah ni adelah beberapa gambo kenangan di hari kejadian..


Actually..time ni bukan hujung minggu yg lps..tp hujung minggu yg lepas punye lepas punye lepasnye lagi..er...aku pun dh tak berapa ingat..hehe..mase ni kitorang gi raya umah sedara kat kajang. Apelagi..Danish collect duit rayalah kan..ehe..





Wah..aku suke tengok gambo ni..mesra alam je...hijau mata memandang..ehe..time ni kat umah kitorang kat sec 6 shah alam..baru balik gi kenduri kawin Bob ngan open house umah teman tapi mesra hubby aku..Wak Solihin..hehe..





Antara pose yang aku rase agak menarik..eh?..menarik ke?hahaha...






Ha...ni pulak..Daddy-Daddy HOT TeeGee..ehe..time ni kat depan Dewan Jejarum Shah Alam..tahniah pada Bob & Mastura...Selamat menjalani kehidupan sebagai suami isteri...Welcome To The House!!! cepat2 tambahkan kawan Danish lagi...hehe...Tengoklah junior-junior TeeGee tu..ntah papelah posing diorang tu..






Tadaaaaa.....Mummy-Mummy HOT TeeGee in the house!!!! mase ni Danish seronok dapat jumpe rakan-rakan seperjuangannye..sib baik takde yang tido time ni..leh meeting reramai..
3 orang hero and sorang heroin...uish..berebutlah pasni..ehe..tapi takpe..sorang lagi heroin dah keluar....IRISH NUR SHUHADA (betul ke aku eja ni?memandai je..ehe..) semoga heroin sorang ni cepat sihat..aminn..and..ahli-ahli TeeGee...nanti kite pi tengok baby baru ni sesame ok??






1 ulasan:

SemuaTentangKita berkata...

Hi..
salam perkenalan dr mama hannan :p