Selasa, Oktober 7

Dah Raya!!!!

Sekejapnye mase berlalu..sebulan puase..(tak rase pun) tetibe dah raya dah. Tema kitorg tahun ni purple (warna peberet aku..hehe..) sepeti biaselah, tahun ni aku raya kampung huby dulu, raya kedua baru aku berangkat ke Johor. So pagi raya tu, acara wajib kitorg ialah bersalam-salaman minta maaf sambil collect duit raya hehe..and bergambo satu family. Inilah hasilnye.....




Tahun lepas aku raya berdua je ngan hubby...Seronok gak kali pertama beraya sebagai suami isteri





Tapi tahun ni..dengan kemunculan Muhammad Arfan Danish..bertambah meriahlah suasana dengan keletahnye tu...hehe..happy sgt..maklumlah..Danish ni cucu sulung kat sini..kat Johor pun cucu sulung gak merangkap cicit sulung..fuh...bnyak tu Danish dapat duit raya..hehe..





Hari tu..kitorang posinglah habis2an dulu kat umah sebelum keluar beraya...banyak umah ni nak raya..huhu...







Ha...ni time aku minta maaf dengan hubby..hehe...syahdu...





Same tak muke Danish ngan ayah?





Time ni dah petang..Danish pun dah tukar baju..panasss seharian dengan bj melayunye tu.





Danish dengan PakCu, MakLang ngan CikAnne kat umah nenek.





Balik dah..pas ni nak raya mane lak ni..huhu..





Gambo kenangan bersama yoyot Danish (nenek kitoranglah)





Ok...sekian sajalah untuk hari raya pertama ni..Episode yang seterusnye akan aku sambung nanti-nantilah...





1 ulasan:

Aqil Fabregas berkata...

wahhh...encem nyer danish berbaju melayu dan berkopiah...eh! eh! cam sama jer kopiah kita danish...cuma kaler je tak sama...