Rabu, Oktober 15

Gurlz In The House

Tetibe aku rase mcm nak masukan muke adik-adik kesayangan aku dlm Blog aku ni..saje je nak enteprem kan diorang..hehe..Ni adik no 2 aku.. Noor Wahimah atau lebih selesa dipanggil Lina kat sekolah lak anak2 muridnye panggil Ustazah Lina..eh yeke? ke...Cikgu Lina? aku pun tak berapa nak pasti....hehe..


Yang ala-ala posing ngada-ngada ni lak adik-adik aku no 3 ngan 4..Noor Nabilah dan Nur Afifah. Cube teka..mane akak..mane adik?hehe...ke...kembar??

Ha...ni jelah adik-adik ku...3 orang je..all gurlzzz....pewittttt....

Ni lak gambo-gambo raye diorang....muke yang belum dikenali lagi sorang tu..sepupu aku..Ameera Shahirah yang cita2citanye nak jadi Doktor...huhu..insyaallah...



Yang kumbang seekor ni lak...sepupu aku gak...Sapi'ee...yang rajin layankan karenah diorang ni semua..

Oklah...tu je..takleh lebey-lebey..nanti pasni berebut-rebut posing maut lak adik-adik ku ni semata-mata nak enteprem kat sini...ehehe..

Tiada ulasan: