Rabu, Mac 23

Rindu Tembok Besar Cina

Adoii...very the teringat arr saat2 pergi Beijing last year..bestnya!! bilalah bleh pegi lagi agaknya, dah ringu great wall of china ni, tak puas rasanya aku posing2 kat situ dulu, rasa kalo dapat pegi lagi aku nak naik tinggi sket, last year pegi laling jek yg naik, aku tunggu bawah. tak larat mak nyah oii..dah lah tangganya kejap kecik kejap besau, menggigil otot2 lutut aku ni. and yg paling the memories sekali ialah...tadaaa...


mesti redmummy jelesssss tgok aku melaram pakai baju ni..hahaha....kak red? teringin tak nak pakai baju puteri cina ni? ;)


laling cover line je muka menahan beban di kepalanya tu..


aiyoo..itu bulu sudah tutup muka lalingku lah..


very the cantik kan? baju ke aku? hehe... eh tapi mana dia tembok besar cina yang aku rindu tu? ha...tu diaaa...


tgh carik mana penghujung tembok cina tu..haha..mana bole nampak daa...sempadan die ntah kat negara mana ntah dalam china ni..very the history lah tempat ni. cantik sgt!!!! btw..aku pun rindu gak kat team2 yg pegi sekali haritu, bilalah leh jumpa lagi kan?




Tiada ulasan: