Selasa, April 21

Aku Dan Dirimu


About 2 weeks ago...kalo tak silap aku...Aril AF7 nyanyi lagu Aku Dan Dirimu duet ngan Marsha kat konsert..sejak dr tu...aku macam suke lak lagu tu...sweetnye....always want to hear it everyday..hehe..best lak si Aril nyanyi...kene lak ngan suare die...sejak dr tu pun aku cam minat ngan Aril gaklah sket2....ngeh3....

So..for my lovely hubby..i dedicate this song for you....

Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari

Aku Dan Dirimu

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap

sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita

duhai cintaku, sayangku,
lepaskanlah

perasaanmu, rindumu,
seluruh cintamu

dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian

jika sang waktu bisa kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas antara kau dan aku, kita

Tiada ulasan: