Khamis, September 18

Majlis Buka Puase ex-KUIS Community





Pada 13 Sept 08 (Danish genap 4 bln) hari Sabtu di EDEN Subang Parade, we all ex-student KUIS berbuke puase bersama2..rasenye ni kali kedua diadakan, taun lpsnye event aku tk dpt join, so ingt taun ni joinlah tuk jumpe kwn2 lame dulu..wah..seronok btol time tu. ramai gak yg dtg expecially bdk2 multimedia.

Emm..mcm2 gaya bdk2 ni bile dh lame tak jumpe. ade yg makin siht, ade yg makin kering n ade gak yg makin cute n hensem.hehe..sapolah tu. then ade jgk yg dah tunang..aku tak tahu pun contohnye mcm shidah kembar, aisyah saleh, mahmud..cam tak caya je mahmud dh tunang. si matt no pun dh tunang gak..wah..grand giler majlis die..dah mcm majlis nikah lak. anyway, to all sume yg dh berpunye tu..hope cpt2 langsungkan majlis n moga selamat.



Tapi yg hampanye..member2 yg dh kawin takde yg dtg pun.huhu..maklumlah..ade yg tengh sarat menunggu hari n ade yg kene berbuka kat umah mentua..hehe. so aku sorglah "single" dtg ngan baby ku Danish. wah ape lagi..menjadi rebutan lah si Danish ngan auntie2 n uncle2 nye..main pas2 pinjam2 baby lg..Hubby aku tk dpt join sbb de hal lain..tp di saat2 akhir kitorg mkn..tup..tup.. huby aku muncul..(wah bestnye..dpt jaga Danish jap, aku pun dpt sambung mkn puas2..mesti kene mkn sampai kenyg giler..mahal tu..)





Leh lak tgh sdp2 mkn, Danish wat projek lak..uk..uk..abis tembus kat bj seme..nasib baik ibu bwk bj spare..kalo tak abislh auntie2 die punye bj kene po..po..Danish. So kat bwh ni adelh beberapa gambo yg aku sempat amik..wat2 kenangan. Hope taun dpn aku leh join lg event ni..mesti Danish dh ramai kawan time tu..hehe..



Danish posing dengan Auntie ika & Auntie Ajan




Antara member2 aku yg dtg...diorg ni seme mkn cover2..bayo mhl2, tp mkn sket je..aku ingat nk melantak puas2, tp segan lak tgok seme dh berhenti mkn..ehe..





Sebenarnye banyak lagi gambo2nye..tp ntah nape aku upload2 takleh..dh nk dkt seribu juta kali dah!! ..so aku give up..sorylah kalo muke u all tak leh nak inteprem kat sini...insyaallah nanti aku upload kat frenster aku...

so guyz....Hepy sgt dpt jumpe korang time ni...hope to see u all again next year...

Tiada ulasan: