Selasa, Mac 10

Jiggy Day - Part 2 - time was change.....

minggu lepas aku terbelek2 folder dalam lapotop hubby aku..tejumpe gamba lama2 masa gathering teegee yang petama kat Bagan Lalang.bertarikh 15 Mei 2003...eh aku kat mane ye masa tuh?hehe... Tgk gamba sume mude2 remaja belaka..hehe..temasuklah hubby aku...hehe...
Last gathering tahun 2003, so dah 6 tahun baru ade next gathering..lame tuhh..macam2 transformasi dan reformasi..hehe..tgkla gamba2 nih...revolusi antara ahli2 teegee ...yang aku jumpe....hehe...( fad , acal bob tak join ek masa first gathering..??).....
gamba majlis penyampaian plak kenangan .... scene watak penerima hadiah yang sama.....tapi masa dan tempat yang berubah :-)..hehe (klik gambo utk besokan)


ujangg-------------------------------------------------rubiq-----------------------------------



yus--------------------------------------------- eta & mabel ( wah..zaman kapel2 ye...:-)



wujian--------------------------------------------keon------------------------------------





Tiada ulasan: