Rabu, Mac 25

Jakarta - Bandung

Yahuuuuu!!!! Gi overseas..(walaupun gi indon jek..ngeh..ngeh..)

Bulan 1 yg lepas.. (haha..baru sekarang updated) aku, hubby ngan Danish fly ke Jakarta beserta rombongan2 cik kiah dari ICT Selangor (tempat keje hubby aku)..kitorang gi 4 hari kat sana. diorang gi sini memang niat semata2 nak SHOPING!!!!..tulah sbb masing2 pegi solo je...kire family aku ngan family solihin jek yg bawak isteri dan anak beranak..

uish..mmg bestlah gi sana...sampai kat Jakarta je..aku cam pelik..eh same je cam kat kl suasananye...panas lak tu. tp bile sampai ke Bandung..wah..barulah rase macam kat indon..cuace pun sejuk je..kat Bandung ni lah tempat menghabiskan duit yg berjuta2 kitorang bawak tu..uish..kalo bawak banyak juta pun..gerenti abislah kat sini...masing2 soping sakan...kecuali family aku....hehe..maklumlah...baru nak start soping je..si Danish wat hal..nak tidolah...nangislah..adoiii....sabo je lah..tp sempat gaklah kitorang bli buah tgn tuk family di tanah air...ceh...tp takpe...insyaallah taun dpn aku akan sambung balik soping kat sini....hehe..

So...gambo2 pun tak banyak yg kitorang amik sbb sibuk soping je kan...adelah beberapa keping yg agak menarik kat bawah ni....

so...layannnnnn.......



Time ni kat atas gunung Tangkuban Perahu..alah..yg bekas gunung berapi tu...nampaklah kawah gunung berapi tu dari atas ni..uish..pes time tengok...pastu..punyelah sejuk giler kat atas ni...





Jeng..jeng..jeng...bukan main suke lagi Danish ngan ayah naik kuda..memula hubby soh aku yg naik..tp aku takut....kuda ni tinggi sgt...seram...kang tergolek kang..naya je..kalo aku yg tergolek sorang takpe...kang ngan Danish2 sekali....hahaha...










Ni mase kat dalam flight..baru nak gi....leh pulak Danish ngamuk menangis nak tido kat dalam ni..ish..budak ni...sabo jelah..tp sib baik kejap je die nangis..pastu tido tertiarap di pangkuan ayah...hehe..



Ha.....yg ramai2 pompuan kat atas tu lah rombongan Cik Kiahnye...hehe..masing2 penat tunggu si Deny (pemandu pelancong kitorang)..lambat lak die dtg time kitorang nk cek out dr hotel ni..

So..tu jelah...


Tiada ulasan: