Selasa, April 14

Renovation


Emm..sebenarnye takde ape yg aku nk post..just nak citer kesinambungan dr post aku yg lepas...pasal umah aku kene masuk penyangak dr umah sebelah tu...

Lepas kejadian tu..hubby aku pun bersungguh2 buat laporan kat JKR pasal mintak ganti grill baru umah quarters kitorang tu..yelah..lps penyangak tu masuk..dah lopong dah grill umah aku...sebelum penyangak lain dapat 'bersedia atau tidak..bolos saja dinding itu' hehe....baik kitorang bertindak cepat.

So..akhirnye..permohonan hubby diluluskan...so..alang2 mintak tukar grill baru..kitorang pun mintaklah tukar tingkap baru sekali..hehe...full pakejlah kirenye. So..dr hari jumaat lps..pak tukang tu seme dah start renovate umah aku dr atas sampailah bawah...sampai lani tak siap lagi..aku dr Jumaat mlm tu aku da balik kampung..yelah..tak senang dok aku ngan Danish kat umah bile time org2 tu wat keje..so..untuk keselesan Danish..sampai lani lagi aku still stay kat kampung lagi sampailah umah kitorang siap. lagipun Danish tengah demam ni..um..mmg musimlah sekrg ni kan?huhu...

So...our new look home sweet home will coming soon....


Tiada ulasan: