Khamis, Januari 8

mengapa sepi....

Fuhhhh...rasenye dh sebulan lbh aku tak mengupdate blog aku ni...sepi je rasenye madammondoq blogsphere ni...ehe..bukannye ape...dalam mase sebulan lbh ni..aku teramatlah busynye..mengalahkan Datok Shahrizat lak..(eh..nape name die lak yg aku sebut..huhu..)..

Macam2 bende and event yg berlaku sebulan ni...nk mengikuti mawi ngan ekin kawin lagi..(eh!!dah takde kerja ke??hahaha..just joking..) tp semua aku tak masuk kan lagi dlm arkib aku kat sebelah ni..takpelah..slow2 arr..ye..

Lagi2 arr sekarang ni aku dh pindah dok Shah Alam..em..mmg kejap2 je lah aku ngadap laptop ni...maklumlah..menguruskan umah tangga..nk melayan Danish yg agk manja terlebih ni lagi...emm...rupe2nye jadi suriumah ni lg busy dr gi kerja ek?dulu kat umah mak..ade gak org nk layankan Danish ni bile aku nk wat kerja ke..sekarang..aku ngadap muke Danish..Danish ngadaplah muke ibu die yg tak seberapa ni...hahaha...

Tp bagus gak..sekarang ni aku dh mule berexercise dgn wat kerja2 umah...segor sket rase bdn ni..tp pnt mmg pntlah...huhu..ok arrr...sebenarnye aku nk meluahkan seringkas mungkin je kat sini...pasni aku akan try menyusun semua aktibiti aku spnjang sebulan ni kat arkib aku tu...

So....tunggu................................................................

Tiada ulasan: